trötter

Någon mer än jag som känner att skolan bara drar bort all energi från en? Jag orkar inte mer, jag längtar verkligen till påsklovet. Det har liksom bara gått 3 dagar sedan förra lovet! Helt sjukt hur tråkigt någonting kan vara. Appropå påsklovet så kanske jag och min familj ska till Nice då, härligt! Jag vill verkligen se solen, det har blivit fööör länge sedan nu. Tänk förra året, då låg jag i Portugal och solade i februari. Hur mys låter inte det?



Testade lite svart smink idag. Har inte haft det på så sjukt länge, i alla fall inte kajal. Och jag tänker inte ha det igen, det ser ngiornsgkerlkxtdbgnkd ut. Usch. Ser ut som en äkta wemo! (wannabe-emo). Skämmigt att jag gick i skolan sådär..
Kanske kommer en Dagens outfit senare.


Kommentarer
Postat av: jeje

jag tyckte du såg jätte söt ut i sminket faktiskt , blev lie chockad först för har inte sett dei såe på länge , men det va jätte fint och passad till din outfit stavning xD <3

2010-03-03 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0