träningsvärk!

Hej allesammans!
Jag känner redan nu att jag kommer få värsta träningsvärken i benen imorgon. Den börjar komma krypandes, sakta men säkert. Richard körde verkligen ihjäl oss, men det är bra! Man måste ju ha lite muskler.

Nu har jag klätt på mig kläder och sminkat mig och sånt skit. Ska snart ut och ta kort med evelina i det fina vädret! Varm och soligt, kan det bli bättre? Åh, så optimistisk jag känner mig idag.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra... Middag, filmkväll eller fest? Vad ska jag ta mig åt?


Jag just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är skit fin! puss

2010-03-17 @ 20:44:09
Postat av: Anonym

du är det vackraste kvinna jag någonsin har sett, du är så vacker så att det nästan får mig att gråta, synd att jag nu är det fega kräk jag är och inte vågar tala om vem jag är, du skall veta att du är viktig, och den som får dig bör vara oerhört lycklig!

2010-10-06 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0