river flows in you

Godmorgon alla läsare!
Idag är det första skoldagen efter lovet och jag längtar tills jag får se vårat fina klass rum. Usch, säger jag bara. Buddhismen arbetet ska vara inlämnat idag också och jag är inte färdig? Har haft typ 5 veckor på mig, jag suger...
Efter skolan så ska jag och några andra gymnastik tjejer dra till vilsta för att köra lite styrka. Vår vanliga träning blev ju inställd som vanligt. Jag har inte tränat på typ 2 veckor så jag känner att jag verkligen behöver göra någonting för att inte gå upp i vikt allt för mycket. Om man ska vara fin får man lida pin.

Jag just nu när jag sitter och lyssnar på King of Leon och tittar igenom facebook. H3h3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0