min dag

Nu kom jag precis hem ifrån vilsta efter att ha kört styrka och setat och pratat om massa olika saker. Jag är glad att jag drog dit till slut. Jag var lite osäker på om jag orkade men det känns ju alltid bra efteråt! Önskar det fanns någonting som gjorde att man blev smaaaal. Typ knäppte med fingrarna och allt fett åkte bort, men icke sade nicke. Här får man jobba för't! Längtar inte tills bikinisäsongen. Bara tanken av att visa mig själv i bikini får mig att... Jag vet inte vad! Haha. Panic. Jag testade förra sommarens bikini igår, jag måste verkligen köpa ny. Både liten och ful! Jag vill ha en sån där som går vågrätt över b00bsen, de är coola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0