våfflor

Våfflor is the shit! Eller vad säger ni?
Första gången jag lagar våfflor helt ensam, yeee. De flesta blev väl ganska brända fast den sista blev en Elin-våffla (helt ogenomstekt och vit). Skulle varit mums om inte pappa åt upp den..

Idag på träningen så tränade jag inte så mycket. Körde för det mesta saltos från häst. Har fortfarande huvudvärk sedan tisdag, så jag ville inte utmana ödet med att köra på förfullt.

Snart så ska jag duscha och sedan kommer morfar och Gun hit. De ska sova här, säkert i mitt rum som vanligt... Dom tar alltid mitt rum! Även fast det är minst i hela huset typ... Var ska jag sova? Får väl sova i soffan eller nåt.

Får se vad som händer ikväll, kanske ska på fest hos saga. Men jag har ingen skjuts dit och jag vet inte om jag orkar gå ute i denna kyla. Nu är det ju ungefär.. 7 minus? och det är svinkallt! Kan inte fatta att jag har varit ute när det varit 20 minus, varför blev jag ingen iskub?



Skriver som alla andra, kan inte sommaren komma snart?!
Trött på all snö och redan trött på all slask som inte ens kommit än.
Jaa.. HIT MED SOMMAREN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0