Ny blogg

Yes nu har man startat ny blogg igen då, hoppas den håller sig denna gång och att jag får några läsare. H3h3 det är ju ett plus om man säger så.

Idag försov jag mig.. Ganska grovt. Kom till skolan klockan 12 och då kom jag på att jag var gaaaaaaaanska sjuk. Helt snorig och äcklig, buhu :'c. Men jag drog till gymnastiken ändå för att köra styrka. Beachen 2010! Nejmen träningsvärk imorgon - helt klart.
Får se om jag drar till skolan imorgon, vill ju inte missa för mycket.

Just nu sitter jag i min "sköna" datastol och lyssnar på anberlin. yeah!
Funderar även på gymnasievalet; natur vs. hälsa & idrott. Hmmmm...



eller



????

Kommentarer
Postat av: Birk

John Bauer =)

2010-01-25 @ 22:21:44
Postat av: rebecka

inte john bauer :D

ta smiid (A) okej det kommer du inte göra men ta natur då ! =)

2010-01-28 @ 17:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0