home, warm home

Åh äntligen hemma! Har ni varit ute ikväll? SÅ SJUKT KALLT. Jag höll på att döööö. Helt genomfrusen.

Efter att festen förstördes av en gubbe som körde ut oss ur "lokalen" (jätte litet grupprum typ) så fick vi stå ute och vänta på några i en timme! Så himla segomegos alla var... Inte okej... Sen sprang jag hem från Slottskolan när alla drog på efterfest, haha..! Snacka om kallt luftmotstånd... Tur att man inte hade druckit, då skulle det kanske inte gått så bra.. Fast det skulle vara mindre kallt :D!

Well, lärde känna lite nya personer ikväll iaf.
Jag hade en trevlig kväll, tack alla.
Mycket dans och sång, trevligt trevligt.



Nu blir det att sova och tagga till träning imorgon, Hoppas jag inte har blivit förkyld bara. Det skulle ju inte vara världens bästa.
Efter gympan är det möte om Italienlägret, WOHO (h)

Godnatt girlz and booiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0