yeye intressant

Jag vill uppdatera men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva som intresserar er läsare. Så därför blir det inte så många inlägg nu för tiden. Men som jag har sagt tidigare ska jag försöka förbättra mig.

Idag har jag i alla fall fikat med Emma. Har inte träffat henne på så sjukt lång tid så det var skönt att få höra lite hur hon har haft det och så.
Sen så hade Hanna en filmkväll som vi typ hade planerat i ungefär en vecka, det blev väl rätt lyckat. Jag kanske var lite jobbig men det är sånt man får tåla. Haha! Ya, de som var där var jag, hanna, pontus, robin och lina. Lite lagom mycket pers.

Mer sommar åt folket!
Jag och Sandra Stenström @ Frankrike 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0