VIP



Elin hissar

1. Smink
Jag vill hissa smink idag! Jag älskar smink. Det är så sjukt kul att hålla på med. Plus att det är ett sätt att förändra sitt utseende om man inte är nöjd med det om man inte vill operera sig. Det är beroendeframkallande, ja. Det kan gå överstyr, ja. Men tänk dig ett värld utan smink? Fulvärld.com. Ni får tycka vad ni vill, men det här är min åsikt.

2. Owl city
Jag vill även hissa detta band, Owl City. Ni har förmodligen hört deras hit Fireflies på mtv eller någonting, visst är dom bra? Fast ett litet minus är väl att alla låtar låter ungefär likadant. Men i like it! Skön musik som kommer passa perfekt till sommaren.

Saltwater Room - Owl City


Elin dissar

1. Kents nya album "Röd"
Bara jag som ogillar albumet? Det låter inte alls som kent längre! Så himla besviken. Så kom igen nu eskilstuna killar, gå tillbaka till er gamla genre. Ni var bättre förr.
Eller okej, det finns vissa bra låtar som tex Hjärta, Vals för satan, Taxmannen och Töntarna. Men fortfarande, pop/rock ska det vá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0