hiss & diss



Elin hissar
1. John Mayer
Någon som har lyssnat på hans senaste skiva, Battle Studies? Helt sjukt bra. Han har en avslappnad röst med sköna melodier, kan det bli bättre? Aja, jag tycker verkligen att ni borde ta och lyssna på honom.
Bästa låten på skivan enligt mig;
John Mayer – Who Says - spotify


Spola till 00:45!

2. Lov!
Nu är det äntligen sportlov! Vem har inte längtat liksom? Helt sjukt skönt att det äntligen är här, men kanske lite mindre skönt om man har skolarbete att göra? Men gör det snabbt så har du flera dagar att njuta av. Sportlov in my <3

Elin dissar
1. New moon
Japp, kan ni tänka er att jag Elin Eriksson skulle dissa New moon? Well, den filmen är verkligen inte bra. Twilight är sååå mycket bättre, japjap. Jag vet inte vad som är så dålig med den, det är bara det att man hade stora förväntningar om den. Så nej, titta på Twilight eller Avatar istället!

Fast Taylor Lautner är sooo het i filmen och Robert Pattinson också, men det visste väl alla redan ;).

2. Snö
Okej, nu är det så att jag faktiskt gillar snö. Men inte överdrivet mycket! Det räcker nu, okej? Jag kollade på en video som jag hade spelat in förra året typ i början av februari, det var typ inge snö?! Vad har hänt? Aja, jag tycker att alla borde ta en bunke varm vatten var och hälla ut det på snön. Maybe det hjälper? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0