hata

Har jag någonsin sagt att jag hatar busschafförer?
Så himla dryga 24/7. Inte för att det är så konstigt.. Det kan ju inte vara kul att ha ett så tråkigt jobb som dom.
Men idag gick det över gränsen, fett arg jag blev.

Jag ba typ sprang till busshållsplatsen efter skolan för att den skulle gå om 5 minuter och jag går inte särkilt snabbt så jag hade bråttom. När jag väl kommer dit känner jag hur jävla kissnödig jag var och hur kallt det var! (Hade typ converse skor). Så jag stod där och typ skaka och bussjäveln kommer ju aldrig?!
Jag står kvar med hopp om att den kommer snart för jag kände att jag inte skulle klara av att gå hem i kylan. Det går 10 min och jag & två till personer står där och väntar. Då ser jag den komma från stan. Men liksom, 10 min sen?! Det är inte ens såååå långt till stan? Så den kan ju inte skylla på snön direkt.
Först ska den till sjukhuset och hämta upp folk sen kommer den till "min" busshållsplats på vägen tillbaka till stan. Sen när den väl kommer efter typ 5798327589243 år så åker den förbi!!!!!!!!
DamPPppPPpPpPppPPPPpp :@ Det var ju inte ens fullt på bussen. Så jag fick plåga mig själv hem i snöovädret och de oplogade vägarna hem. Typ 1 dm tjock snö? Skit svårt att gå ju.
Så efter att ha stått och nästan kissat på mig i 15 min i väntan på bussen så får jag ändå gå hem som tar typ 20 min.

Usch busschafförer (N)
Om jag var en busschaufför så skulle ja spela feta högsta partymusiken hela tiden, fan va najs. Istället för den där opera musiken som en spelade förut. Jag dog.


Kommentarer
Postat av: zätipaj

HAHAHAH fett rätt i slutet :D

2010-02-15 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0