godmorgon

Godmorgon kära läsare.
Vad ska jag göra idag..? Hm, det är fint väder idag i alla fall men det ser rätt kallt ut. Så vet inte riktigt om jag ska ut nåt. Kanske ska skriva lite på mitt buddhismen arbete så jag kan lämna in det på måndag. Men jag orkar verkligen inte, det är tråkigt!
Mamma kommer i alla fall hem om typ 20 min med vaniljhjärta till mig, mums! Det är bland det bästa jag vet. Fast jag får se om jag orkar den, jag sitter just nu och tjockar mig med gårdagens godis! Bara jag som tycker att godis är godare morgonen efter? :D

Åh jag är så irriterad! Alla åker utomlands. Jag vill också! Jag pallar inte vara kvar här i kalla äckliga Sverige, ta mig härifrån! Jag orkar inte vänta tills i sommar. Ta mig till sol och bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0